Translate

vineri, 19 iulie 2013

Salata de sfecla rosie cruda

Este foarte hranitoare,rapida si face foarte bine la circulatia sangelui!!Nu mai spun cat e gustoasa e!! Dar despre sfecla o sa va mai vorbesc cand ii vine randul la Ingredientul saptamanii!!
Aveti nevoie de:
-2-3 sfecle rosii crude si proaspete
-o legatura patrunjel
-o radacina de hrean(daca nu gasiti puteti lua si din cel deja maruntit in otet)
-2 linguri otet din vin rosu
-ulei de masline,sare si piper
Sfeclele se spala si se curata de coaja- atentie! tot ce se va intampla de acum va sta sub grija de a nu ne pata cu sucul de sfecla!Dupa ce l-am curatat, cu ajutorul unui cutit ascutit, incepem sa le feliem subtire -puteti folosi si un cutit special,numit mandolina  si chiar si cutitul pentru decojit!(eu folosesc un cutit de bucatar cu lama mare).Dupa ce le-am feliat, le punem pe un platou , le stropim cu un pic de ulei de masline si le saram si piperam, dupa gust.Radem apoi hreanul pe deasupra. Stropim apoi totul cu otet de vin . Eu apoi, cu ajutorul "manutelor", amestec bine toata compozitia.Se presara la final patrunjelul tocat si se lasa 1/2 h  ca sa se patrunda toate aromele.
Am servit-o ca salata-aperitiv sau ca salata acompaniatoare unui gratar de porc sau vita. Este excelenta!

Pofta Buna!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu