Translate

miercuri, 24 iulie 2013

Salata de ciuperci de padure

Am avut norocul sa primesc in ultima vreme niste ciuperci de padure proaspete si excelente. Cu ce mai aveam si eu in congelator la pastrare, am incropit urmatoarea salata care este foarte simpla si gustoasa!
Aveti nevoie de:
-1,5 kg de ciuperci de padure(eu am avut hribi,creasta cocosului si ghebe)
-o leg patrunjel verde
-o capatana de usturoi
-otet de vin alb
-ulei , sare si piper
Ciupercile se spala si se curata de partile negre.Cele mai mari se taie in bucati potrivite.Se pune o oala cu apa si sare pe foc.Cand apa fierbe, se pun si ciupercile sa se inmoaie.Dupa ce s-au inmuiat se scot pe un servet si se lasa sa se scurga si sa se raceasca bine.Separat se curata usturoiul , se piseaza si se face un sos cu ulei sare si otet(un fel de mujdei!).Dupa ce ciupercile s-au racorit, se adauga peste sosul de usturoi si se amesteca bine. Se mai potriveste totul bine (dupa dorinta!)de sare,piper si otet.
Inainte de servire se toaca patrunjelul si se presara peste!
Este excelenta alaturi de un gratar sau chiar ca salata aperitiv!


Pofta Buna!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu