Translate

luni, 3 iunie 2013

O noua eticheta

De astazi , am deschis o noua rubrica de "dulciuri si delicatese" , unde astept retete de la voi cu.....dulciuri si delicatese.Am anuntat si pe Facebook pe pagina blogului. Eu nu prea ma pricep in acest domeniu, asa ca astept ajutorul vostru .

Retetele vor fi publicate pe blog ,dar persoana care le-a trimis (persoana care cu acordul ei va fi mentionata) va purta responsabilitatea asupra gustului, savorii si a ingredientelor utilizate !!!
Totodata ea va fi si cea care va primi toate elogiile , eu nefacand nimic altceva decat de a culege reteta (si a incerca sa vad daca imi iese!!)
Asa ca, va multumesc anticipat si sa trecem la degustat!!



PS: Ar fi excelent daca se poate, ca odata cu reteta sa trimiteti si un foto al produsului !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu