Translate

marți, 18 iunie 2013

Legume de sezon pane

Intr-o pana de idei pe care am avut-o zilele trecute , am hotarat sa fac niste legume pane.Asa ca m-am uitat prin  frigider si am trecut la treaba!!
Aveti nevoie de:
- ce legume proaspete aveti prin frigider (eua am avut ciuperci,dovlecei si ceapa verde)
- 2 oua
- 1 ling faina , 1 pahar lapte
- ulei, sare si piper
Se taie dupa dorinta legumele.Se sareaza si pipereaza dupa placere.Intr-un bol , se amesteca si se bate bine oul cu laptele si faina.
Legumele taiate se dau prin "maglavais" si se pun la prajit , intr-o tigaie cu ulei ,bine incinsa. Se scot dupa ce se rumenesc , si se lasa sa se scurga bine de ulei ,pe un servet de hartie.
Noi le-am servit alaturi de un mujdei de usturoi cu iaurt si peste la tigaie !!

Pofta Buna !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu