Translate

joi, 28 noiembrie 2013

File de salau pe pat de varza rosie si praz

Asa cum v-am mai spus, am niste prieteni care ma mai aprovizioneaza cu peste proaspat.Ultima oara mi-a facut bucuria unui file de salau proaspat si frumos.Iar eu l-am gatit astfel:
Aveti nevoie de:
-un file de salau de 1kg
-1/2 varza rosie
-2 fire de praz
-zeama de la 2 lamai
-sare de mare,piper
-o lingurita de de HdP
-ulei de masline
Varza se curata, se spala si se taie fideluta.Prazul se curata si se taie rondele. Fileul se spala si se sterge apoi bine de apa.Se unge cu ulei de masline , se sareaza si pipereaza dupa dorinta si se presara cu HdP pe toate partile.Se ia o tava de cuptor, se unge cu ulei si se pune varza si prazul ca pat.Se sareaza si pipereaza un pic.Se pune deasupra fileul de peste, cu pielea in jos.Zeama de la lamaie se pune peste peste si varza.Se lasa sa stea la rece pentru minim 2 ore.
Se baga apoi in cuptorul preincalzit la 180 de grade.Se lasa pentru 30 de minute, in functie de grosimea lui.Din cand in cand  se stropeste cu zeama ce o lasa in tava.Eu am pus dupa 10 minute, alaturi de peste, si niste conopida fiart si cartofi fierti , stropiti si ei cu ulei de masline, o lingura de smantana lichida si praf de usturoi.Se lasa inca 20 de minute ,pana se rumeneste totul.
Aromele imbinate ,devin ceva sublim.Pestele capata pe  partea cu piele culoare si dulceata de la varza rosie si praz, iar in partea de sus un gust mai pronuntat de lamaie si aromele de la HdP!!Iar dulceata conopidei si a cartofilor fierti-copti ,creeaza un echilibru delicios!!!


Pofta Buna !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu