Translate

miercuri, 6 noiembrie 2013

Tarta cu dovleac

Dulciurile nu sunt punctul meu forte in bucatarie.Dar din cand in cand , mai fac cate o incercare sa vada daca iese ceva.ce o sa cititi mai jos este ultima mea incercare, care chiar mi-a reusit.Este simpla si rapida si dupa parerea mea delicioasa!
Aveti nevoie de:
-1 aluat foetaj(eu am folosit Bella)
-1 kg dovleac
-250 ml lapte
-2 oua
-150 gr zahar , 100 gr zahar pudra
-1 1/2 lingurite de scortisoara macinata
-un cubulet de unt pentru uns tava
-sare
Dovleacul se curata, se taie cubulete si se pune la fiert intr-o oala cu apa si sare.Cand a fiert bine si a devenit moale, se scurge de apa.Se face din el un piure cu ajutorul unui mixer(eu am folosit un zdrobitor), adaugandu-se si incorporand laptele si zaharul(intai zaharul tos, apoi cel pudra).Apoi adaugam si cele 2 oua, amestecand bine compozitia, ca in final sa presaram si scortisoara.Totul se amesteca bine si se lasa sa se odihneasca alaturi 5 minute.Intre timp, luam o tava de cuptor, o ungem cu unt si intindem aluatul , lasand marginile ridicate.Se cresteaza pe fund aluatul cu ajutorul unui cutit.Se adauga apoi piureul de dovleac.
Se baga tava in cuptorul, preincalzit la 200 de grade si se lasa 40 de minute , pana cand se ingheaga si rumeneste totul.
Sincer, am fost surprins de cat de fina si gustoasa a devenit!Si asfel pot sa spun ca mi-a iesit!!!

Pofta Buna !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu