Translate

miercuri, 14 august 2013

Ardei copti umpluti cu branza

Excelenti, un pic migalosi la umplut(asta pentru ca eu am cumparat niste ardei mici si grasi!), dar savurosi si fatosi , asa cum imi place mie sa zic!
Aveti nevoie de:
-6-7 ardei grasi de diferite culori
-350 gr de branza proaspata de vaci
-100 gr masline verzi fara samburi
-o ceapa mica, 2 catei de usturoi marunt tocat
-o mana de cimbrisor verde tocat
-ulei de masline, sare si piper
-o mana de marar tocat(ptr decor)
Ardeii se spala bine si se sterg cu o carpa.Se pun pe un gratar si se coc, avand grija sa-i intoarcem din cand in cand , sa nu se arda.Cand s-au copt ,ii scoatem intr-un bol,ii presaram cu sare, ii acoperim cu un capac si ii lasam sa se odihneasca 15 min(asa se curata mai usor apoi!!).Intre timp , amestecam branza de vaci cu o lingura de ulei de masline,usturoiul tocat, ceapa maruntita si maslinele verzi, pe care le tocam in prealabil.Se amesteca bine, se sareaza si pipereaza dupa gust si dorinte.Ardeii se curata de pielita , de cotor si samburi si se incearca a se pastra cat mai intregi(daca nu se poate se vor scoate fasii cat mai late !).Se umplu apoi cu pasta de branza si la final se presara cu marar tocat.
 Noi i-am servit alaturi de crostini cu  smochine si peste(despre care v-am mai vorbit!) si au fost deliciosi!!

Pofta Buna!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu